شرکت دانش آرا رنگ

دانش جهانی ، ابتکار ایرانی
درباره ما:
شرکت "دانش آرا رنگ ( دارنگ) "در سال 1397 بصورت سهامی خاص با هدف تولید پوشش‌های دریایی و حفاظتی فعالت خود را آغاز نموده است. یکی از سیاست‌های این شرکت ارتباط بین صنعت و دانشگاه می‌باشد در همین راستا فعالیت‌ها و تولیدات خود را براساس نیازهای موجود در صنایع مختلف بصورت آکادمیک بررسی و عرضه می‌کند.
یکی از مهترین دغدغه‌های موسسان شرکت "دارنگ"  تولید محصولاتی با کیفیت و براساس دانش روز است. این امر باعث شده است تعدادی از محصولات این شرکت مانند رنگ‌های ضدخزه بعنوان محصول دانش بنیان مورد تایید قرار گیرد. تمام تلاش اعضا این شرکت، توسعه و تحقیق در زمینه رنگ‌ها و پوشش‌های نوین با کیفیتی در سطح محصولات خارجی است. برخی از پوشش‌ها و رنگ‌ها در صنعت ایران از خارج از کشور تامین می‌شوند. متاسفانه اکثر این محصولات بدون دانش تولید به شرکت‌های ایرانی ارائه می‌شوند. واردات این محصولات باعث گردیده سالانه میلیون ها دلار سرمایه کشور صرف تنها وارد کردن بدون دانش فنی آنها شود، از این‌رو با تحقیقات و مطالعات گسترده در این شرکت، امید است گام مهمی در بومی سازی این نوع رنگها برداشته باشیم.
علاوه بر تامین و تولید رنگ، شركت "دارنگ" آماده ارايه خدمات مشاوره و مهندسی در زمینه رنگ و خوردگی در صنایع مختلف می‌باشد. این خدمات شامل انتخاب سيستم رنگ، ارائه راهكار و پيشنهاد در زمینه کاهش معضلات خوردگی ، برگزاري دوره هاي آموزشي مورد نياز مصرف كنندگان و پيمانكاران در قالب كارگاه هاي آموزشي اجرا و بازرسي رنگ بوده و با پشتيباني تيم خدمات فني و نظارت بر اجرا تا پايان پروژه مشتريان خود را همراهي خواهد نمود.